onsdag 16 juli 2014

FULLT!!!

Det har det varit på Campingen den här veckan. Jisses vad det har rullat in husbilar och husvagnar och en hel del med tält. Visst vädret har ju visat sig från den bättre sidan, men semestermånaden har ju varat ett tag! Och det var fint väder även förra veckan......
De här dagarna, med strålande sommarväder, sitter jag mest i skuggan och pustar mellan doppen i havet. Bosse njuter som vanligt av värmen.....
Men vi har ju två fyrbeningar som vill ut på promenad emellanåt! Fast det är väl mest den yngre av de två som vill ha aktivitet Så idag provade jag att cykla med henne Och det gick som en dans. Zelda fick springa av sig, så eftermiddagen har varit riktig lugn på whippetfronten.
Gammelhunden fick en promenad i sakta mak medan jag plockade vildhallon. Det passade henne perfekt.
Det var gott om hallon, men de flesta var torra och väldans små. Men jag fick ihop en hel del till slut.
I kväll har de avnjutits tillsammans med vaniljglass, mums! Och det finns flera kvar till frukostfilen i morron!
I kväll har vi "underhållning" på campingen! Ja, jisses vilket Enmansband! Man skulle få avdrag på campingavgiften, för man tvingas lyssna på eländet!!

I morron går jag på mitt sista jobbpass (med tre nätter) sen blir det äntligen min tur att ha semester!!

På återseende!

Inga kommentarer: