lördag 18 juni 2016

Oj då!????

Tio dagar sedan jag sist avlade rapport...... hm det gick fort!
Jodå vi lever och finns kvar på Campingen! Dagarna rullar på med hundrastning, cykelturer i närområdet, och annat smått som gör att dagarna "bara försvinner"!
Vädret har varit omväxlande, kan man väl lugnt säga. Vissa dagar med strålande solsken andra med mulen himmel och blåst. Men vi gör det vi är bäst på: vi "fångar dagen"!
Nya cykelvägar har vi utforskat! Visst är det vackert på hemmaplan också! Tyvärr har vi varit dåliga på att ta bilder...... Blir kanske så när man är hemikring??
Mellan cykelturerna måste jag ju jobba ibland! Tycker att det börjar bli dax för mig att bli ledig på "heltid" snart....... Men, men jag får stå ut några år till, innan jag kan vara hemma och styra och ställa för jämnan! Så två jobbnätter väntar nu, men sedan blir det en kortare med husbilen. Bara ett par dagar. Vi vill ju vara hemma till Lövmarknaden! Midsommar blir vi på Campingen! Gissa vem som jobbar??

På återseende.
Siv & Bosse

Inga kommentarer: