söndag 5 maj 2013

På plats!

Ja, då har sommaren börjat! Vi har packat husbilen full för kommande resa söderöver! Jisses, vad saker som "bara måste med"! I teknikens värld klarar vi ju oss inte utan datorer, mobiler, GPS:er och inte att förglömma ESPRESSO-bryggaren! Till detta kommer alla kablar och laddare, så allt kan fungera! Men som sagt, nu är vi plats och två nätter har vi bott in oss. Känns riktigt gott, eftersom det har varit fint majväder i helgen. Nätterna är ju fortfarande kalla, men det finns ju hopp om sommarvärme, lite i taget.
Fortfarande är vindarna från havet kalla, så kläderna får allt vara på, även om solen värmer gott.
Grillen har använts flitigt. Så här i början av säsongen smakar det extra gott.
Två nätter till ska jobbas innan jag börjar min "sommarsemester". Bosse har ju ständig semester, lite orättvist är det allt. Men jag får väl glädja mig med att jag fortfarande är ung och har lååångt till pensionen!!

Snart bär det av, men uppdateringar här på sidan kommer bara i mån av tillgång till internet. Misstänker att det få bli en "resedagbok", när vi kommer hem igen.

Till dess:
Njut av majsolen! Det ska vi göra......

Inga kommentarer: